loading...
مدیریت بدن
حسین خلیلی بازدید : 48 پنجشنبه 11 بهمن 1397 نظرات (0)

سرنوشت وزن را به باور بسپارید _ کمبود اعتمادبه‌نفس یکی از علل چاق ماندن شناخته شده‌است؛ عده زیادی از کارشناسان کاهش وزن در کلاس‌ها یا کتاب‌های انگیزشی مدام توصیه به بیان عبارات و تکرار جملات تاکیدی مانند «من عالی هستم، زندگی من فوق‌العاده است و من در حال کاهش وزن هستم…» می‌کنند.

حال سوال ما این است که چرا بیان این جملات برای برخی‌ها کارساز و برای برخی دیگر بی‌فایده است؟ جملات و استادانی که توصیه به تکرار آنها می‌کنند، کارشان درست نیست یا طرز بیان و انجام تکالیف از جانب فرد به درستی انجام نمی‌شود؟ یا اساس قدرت تلقین راهی برای کاهش وزن محسوب نمی‌شود؟ در ادامه علی آزاد، کارشناس مدیریت استراتژیک بدن، محقق و مولف، درباره اساس رابطه کاهش وزن با ذهن و اینکه سرنوشت وزن را به باور بسپارید، نکات جالبی بیان می‌کند. ادامه  مطلب را در سایت منبع دنبال کنید...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 184
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 113
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 177
  • بازدید ماه : 361
  • بازدید سال : 3,676
  • بازدید کلی : 21,444